Kategorije
Košarica

Pogoji uporabe in poslovanja

SPLOŠNI POGOJI UPORABE IN POSLOVANJA

1. O SPLOŠNIH POGOJIH UPORABE IN POSLOVANJA
a. Splošni pogoji uporabe in poslovanja urejajo razmerja med ponudnikom in obiskovalcem trgovine ali stranko, ki opravi nakup preko spletne strani, telefonsko, osebno ali kako drugače. Splošne pogoje uporabe in poslovanja lahko dopolnjujejo pisni ali ustni posebni dogovori med ponudnikom in stranko. Splošni pogoji pričnejo veljati s trenutkom vstopa v spletno trgovino.
b. Vedno veljajo tisti pogoji, ki so veljali v trajanju obiska ali trenutku oddaje naročila.
c. Zaradi morebitnih pomenskih odstopanj prevoda se za tolmačenje pogojev uporabe in poslovanja vedno uporabljajo pogoji napisani v slovenskem jeziku, ne glede na jezik v katerem je bilo naročilo oddano in ne glede na jezik v katerega so pogoji poslovanja prevedeni. Stranka z oddajo naročila potrjuje, da se je seznanila s pogoji poslovanja v slovenskem jeziku, jih v celoti razume in akceptira.
d. Pridržujemo si pravico do spremembe kateregakoli dela splošnih pogojev, brez predhodne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave na spletu.
e. Dostopni so na spletni strani in v pisni fizični obliki na sedežu podjetja.
f. Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in priznava celotne splošne pogoje uporabe in poslovanja, izrazi njihovo razumevanje v celoti in celotno strinjanje z njimi.
g. Z oddajo naročila stranka potrjuje seznanjenost s celotnimi splošnimi pogoji uporabe in poslovanja, ustnimi in pisnimi individualno določenimi posebni dogovori med ponudnikom in stranko, potrjuje njihovo razumevanje v celoti in jih v celotni sprejema. Stranka s potrditvijo nakupa potrdi, da soglaša s ceno (cenami) v ponudbi.
Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete pogoje uporabe in poslovanja.
S spletno trgovino "numizmatika.si" na domeni www.numizmatika.si , njenih pod-domenah in z jo povezanimi domenami (v teh pogojih "trgovina") upravlja NUMIKLIK, Alojz Šmuc s.p. (v teh pogojih "ponudnik").
2. DOSTOPNOST INFORMACIJ (povzetek zakonodaje):
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (elektronska pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s po prodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumnem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, čas do odpreme,...)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene. Razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza.
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
a. Podatki o ponudniku:
  • NUMIKLIK, ALOJZ ŠMUC s.p., Bezenškova ulica 33, 1000 Ljubljana, Slovenija
  • Davčna številka: SI86733834
  • Zavezanec za DDV: Da
  • Matična številka: 6328563000
  • Vrsta lastnine: zasebna lastnina
  • Podjetje je registrirano pri AJPES, izpostava Ljubljana.
  • Zaporedna številka vpisa: 316-02-02000-2013/2
b. Kontaktni podatki:
  • Telefon - prodaja: 040 589 031 (0038640589031)
  • Telefon - odkup: 040 589 032 (0038640589032)
  • Naslov elektronske pošte - prodaja:

info@numi.si

info@numizmatika.si

info@numismatics.si

  • Naslov elektronske pošte- odkup:

odkup@numi.si

odkup@numizmatika.si

Podatki o bančnem računu:

ABANKA d.d.

  • IBAN: SI56 0510 0801 3632 760
  • BIC/SWIFT : A8ANSI2X
Paypal elektronski naslov:
3. NAKUP PRI PONUDNIKU
3.1. REGISTRACIJA UPORABNIKA:

Za nakup v trgovini registracija ni obvezna, a olajša vnovična naročila in prinaša določene ugodnosti. Ob oddaji naročila kupec vnese svoje ime in priimek, naslov, telefonsko številko in naslov elektronske pošte. Podatki se uporabijo zgolj za realizacijo naročila in z naročilom povezanimi postopki.

Registracija v trgovini je brezplačna. Kupec lahko ob vsakem naročilu z določitvijo svojega osebnega gesla registrira svoj uporabniški račun.

Ko se uporabnik registrira navede ob registraciji veljaven naslov elektronske pošte in geslo, s katerim se lahko kasneje prijavi v trgovini. Tako dostopa do lastnega internega področja v spletni trgovini. Geslo je znano samo uporabniku.

Podatke potrebne za prijavo v spletno trgovino je potrebno skrbno varovati. O morebitni izgubi ali sumu zlorabe nas nemudoma obvestite po elektronski pošti na naslov: info@numi.si .

3.2. SLIKOVNI MATERIAL:

Ves slikovni mateiral v spletni trgovini je informacijske narave in je pokazan le zaradi obvestila.

Pri večini artiklov lahko v vrstici " Dejanska fotografija?" preverite ali je na voljo dejanski slikovni material artikla naprodaj, ali je ta slikovni material le simboličen. Pri artiklih kjer tega podatka ni navedenega se smatra, da je gradivo simbolično.

Na fotografijah in z opisom vam skušamo predstaviti dejansko stanje vsakega artikla in s tem v primeru nakupa doseči vaše 100% zadovoljstvo. Kljub temu so fotografije narejene z veliko povečavo, zato lahko pride do napačne predstave o velikosti artikla. Zaradi specifične osvetlitve fotografij so lahko vidni detajli, napake in diskoloracije, ki s prostim očesom in v drugačnih svetlobnih pogojih niso vidni. Ker je fotografija artikla zajeta pod določenim kotom so lahko prisotna tudi odstopanja v barvnem odtenku, barvnih diskoloracijah in poškodbah, v kolikor se smer gledanja na artikel spremeni. Napak na robu kovanca ne fotografiramo, jin ne opisujemo in ne morejo biti razlog za reklamacijo, saj jih smatramo manj pomembne.

Ker so kovanci fotografirani v zaščitnih kapsulah in folijah, so lahko na fotografijah prisotni svetlobni odboji in napake, ki so prisotne zgolj na zaščitni kapsuli. Prizadevamo si za najboljšo kakovost slikovnih informacij. Kljub temu lahko pride do odstopanj med fotografijo in dejanskim izgledom artikla.

3.3. CENE:
  • Vse cene so izražene v EUR.
  • Cene veljajo v trenutku potrditve naročila (potrditve nakupa).
  • Cena velja za osnovno storitev/artikel. Vse dodatne izrecne želje stranke se obračunajo individualno in niso vključene v prodajno ceno artikla ali drugih storitev na ceniku.
  • Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila in pogoji poslovanja trgovine.
  • Cene lahko zagotovimo le za dobavo blaga na zalogi. Za dobavo blaga po izrecnem naročilu stranke, se cena določi individualno pred oddajo naročila. Cena za tako dobavljeno blago lahko odstopa od trenutnih cen za enako blago v trgovini, ki je na zalogi.
V primeru, da se cena artikla med obdelavo naročila spremeni, bo prodajalec kupca o tem obvestil. Prodajalec bo skušal v obojestransko zadovoljstvo zagotoviti kupcu ugodno ceno oziroma ponuditi ustrezno rešitev.
Pri večini artiklov v trgovini je navedena cena z in brez davka. V kolikor je kupec upravičlen do odbitka davka (davčni zavezanec z veljavno davčno številko ali izvoz) se to avtomatsko izvede ob zaključku nakupa. Pri nekaterih artiklih je DDV obračunan po posebni obdavčitvi, kar je označeno na strani posameznega artikla.
V ceno artikla ni vključen strošek pakiranja, dostave, strošek plačilnega prometa, strošek plačila po povzetju, stroški priprave dokumentacije potrebne za izvoz iz EU ter uvozne takse, cerinske in ostale dajatve.
3.4. PLAČILO:
a. NAČIN PLAČILA:

Blago do popolnega plačila ostane v lasti prodajalca. Plačilo kupljenega blaga je v trgovini mogoče:

  • na bančni račun :

    Pri izbiri plačila po preračunu boste naročeno blago plačali na bančni račun podjetja. Plačilo lahko izvedete v vaši spletni banki (Abanet, Klik, Bank@Net, ...), ali osebno na kateri koli banki. Plačilo je potrebno izvesti preden so artikli odposlani oz. prevzeti. Vse potrebne podatke za plačilo boste prejeli po elektronski pošti. Plačilo mora biti izvedeno v enakem znesku in v enaki valuti, kot je to navedeno na predračunu.

    V primeru, da je stranka nakazala prenizek znesek na račun ponudnika, bo ponudnik pozval stranko k izpolnitvi celotnih finančnih obveznosti sklenjenih s sprejetjem pogojev poslovanja ob oddaji naročila. Rok plačila se ne podaljša. V primeru, da stranka razlike ne nakaže v prvotnem roku dogovorjenem za plačilo, se smatra, da plačilo ni bilo izvedeno. Upoštevajo se določila iz točke 3.4.b tega besedila.

    V primeru preplačila izvedenega po pomoti mora plačnik pisno obvestiti ponudnika najkasneje v roku treh dni po izvedbi nakazila, da je šlo za pomoto. Ta bo preplačilo zmanjšano za strošek bančne provizije in davek obračunan na strošek provizije nakazal na račun plačnika v roku dveh delavnih dni. V primeru, da plačnik v roku treh dni ne stopi v stik s ponudnikom se razlika med zneskom nakazila in dejansko kupnino smatra za donacijo ponudniku. Po tem roku se plačnik znesku preplačila v celoti odreka. Razlike med zneskom nakazila in dejansko kupnino ponudniku tako ni potrebno vrniti.

    V primeru prilivov na bančni račun, za katere ni bil izdan predračun ali ponudba, se smatra to za donacijo ponudniku. Ponudniku takšne donacije ni potrebno vrniti.

  • s PayPal –om :

    Pri plačevanju preko sistema PayPal boste preusmerjeni na spletno stran za plačevanje PayPal, kjer sledite korakom nakupa ter zaključite plačilo. Provizija za plačilo s sistemom PayPal znaša 5% (z vključenim 22% davkom) vrednosti nakupa. Provizija se zaračuna tudi na poštnino in ostale stroške. Plačevanje preko sistema PayPal velja za zelo varnega. Transakcijo lahko opravite tudi preko plačilnih kartic Visa, Mastercard, American Express. Plačilni sistem PayPal deluje v angleškem jeziku.

    V primeru nakazil na PayPal račun za katere ni bil izdan predračun ali ponudba se smatra to za donacijo ponudniku. Ponudniku ni potrebno vrniti takšne donacije.

  • z gotovino (po povzetju):

    Zaradi plačilne nediscipline na področju plačil po povzetju je možnost plačila ob dostavi na voljo le za registrirane uporabnike spletne trgovine, ki so pri nas uspešno opravili vsaj en nakup, so prevzeli vse pošiljke in so vsa plačila opravili v pogodbenem roku. Velja zgolj ob nakupu artiklov iz zaloge. Naročeno blago plačate z gotovino, ob prevzemu pošiljke. Pri izbiri plačila po povzetju vam bo Pošta Slovenije ob dostavi zaračunala tudi provizijo za plačilo univerzalnega plačilnega naloga (UPN) ali provizijo za plačilo preko poštne nakaznice. Znesek provizije je odvisen od zneska naročila:

    ZNESEK NAROČILA PROVIZIJA
    do 98,00 EUR 1,05 EUR
    nad 98,00 EUR do 501,00 EUR 1,07 % od vrednosti
    nad 501,00 EUR

    5,36 EUR + 0,20% vrednosti

Objavljene cene so veljavne na dan objave pogojev. Cene se lahko brez opozorila spremenijo. Cenik za plačilo UPN obrazca je informativnega značaja. Storitev je zaračuna s strani Pošte Slovenije po njihovem trenutno veljavnem ceniku - "Cenik drugih storitev".
b. ROK PLAČILA:
Rok plačila za blago na zalogi :

Rezervacija naročenih artiklov se opravi nemudoma po oddaji naročila. V istem trenutku se fiksira tudi cena naročila.

Stranka se zavezuje, da plačilo celotne kupnine ne bo izvedla kasneje kot naslednji delovni dan do 18:00(CET) ure, po oddaji naročila, saj se zaveda, da bo le tako lahko izvedla plačilo v dogovorjenem roku. Rok plačila je dva (2) delovna dneva od oddaje naročila (drugi delovni dan mora biti transakcija zabeležena na našem računu), v kolikor se strani nista pred oddajo naročila pisno dogovorli drugače.

V primeru neplačila v dogovorjenem roku se to smatra za enostranski NE-sporazumen odstop od pogodbe s strani stranke. Rezervacija na blago se sprosti, in to se vrne nazaj v prodajo.

Stranka se zavezuje, da bo v tem primeru iz prejšnjega odstavka poravnala manipulativne stroške v višini 5% naročila oziroma najmanj 10,00 EUR (z vključenim 22% DDV).

Stranka nosi vse stroške povezane z morebitno izterjavo zneska.

V kolikor ponudnik prejme plačilo po izteku roka veljavnosti ponudbe, prodajalec ni več dolžan zagotavljati artikla po pogojih na predračunu in lahko naročilo prekliče oziroma v dogovoru s kupcem prilagodi. V primeru preklica se kupnina vrne kupcu zmanjšana za strošek vračila kupnine in davek obračunan na strošek vračila kupnine.

Rok plačila za blago dobavljeno po naročilu:

Stranka plača celotno kupnino najkasneje do 10. ure naslednjega delovnega dne, ki sledi dnevu oddaje naročila (sklenitvi pogodbe), v kolikor se stranki pisno ne dogovorita drugače. To je dogovorjeno zaradi nihanja cene blaga, na katere ponudnik nima vpliva.

Kupec se zavezuje, da bo ob nespoštovanju pogodbenega dogovora iz prejšnjega odstavka tega člena poravnal manipulativne stroške v višini 10 % naročila oziroma najmanj 50,00 EUR (z vključenim 22% DDV).

Poleg stroškov iz prej omenjenega odstavka bo poravnal dejansko višino pogodbene kazni, ki jo bo moral plačati ponudnik svojemu dobavitelju za odstop ali neupoštevanje njunih zavez o poslovanju, povišano za 22% DDV. Stroški iz tega odstavka niso del manipulativnih stroškov iz prejšnjega odstavka.

3.5. DOBAVNI ROK:

Za blago na zalogi :

Artikli na zalogi so ustrezno označeni. Odpošljejo se ne kasneje kot v dveh delavnih dneh od prejema plačila. Rok za odpošiljanje se lahko podaljša v primeru nepredvidenih razmer. V tem primeru se ponudnik zavezuje, da bo stranko pisno obvestil z navedbo razloga. Informativni roki prenosa pošiljk so dostopni na spletni strani www.posta.si , https://si.ups.com in www.dhl.si . Za rok prenosa pošiljk je odgovoren izključno ponudnik poštne storitve.

Blago dobavljeno po naročilu :

Za artikle dobavljene po naročilu se določi predvideni rok dobave pred oddajo naročila. To je rok odpreme naročila od ponudnika k stranki in ne dostava pošiljke stranki. Predvideni dobavni rok prične teči s trenutkom zabeleženja transakcije na našem računu.

Stranka je seznanjena, da ponudnik kupuje blago od dobaviteljev, kjer lahko dobavo zapletejo nepredvideni dejavniki. Zato ima ponudnik v primeru povečanega povpraševanja ali nepredvidenih razmer (neobičajne ali izredne razmere, itd.) pravico do podaljšanja dejanskega roka dobave, s čimer kupec z oddajo naročila soglaša.

Ponudnik se zavezuje, da bo stranko o podaljšanju roka dobave pisno obvestil, takoj ko (in če) bo o tem obveščen s strani svojih dobaviteljev oz. takoj ko bo spoznal da dobava v predvidenem roku ne bo mogoča.

Ne glede na 2. odstavek tega člena, rok dobave pri pogodbah sklenjenih na daljavo v skladu s prvim odstavkom 43.e člena ZVPot ne sme biti daljši od 30 dni od sklenitve pogodbe, v kolikor se ponudnik in stranka ne dogovorita drugače.

V kolikor ponudnik ne more izpolniti svojih obveznosti (niti v podaljšanem roku iz prejšnjega odstavka) lahko z enostransko izjavo odstopi od pogodbe. O tem obvesti stranko in ji vrne kupnino v polnem znesku na bančni račun. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

V primeru navedenega odstopa od pogodbe se šteje kot da pogodba ni bila sklenjena in pogodba preneha, ko je poslana izjava o odstopu in so vrnjena vsa sredstva skladno z ZVPot.

V primeru da je naročilo sestavljeno iz blaga na zalogi in iz blaga dobavljenega po naročilu bo celotno naročilo odpremlejno ko bo na zalogi vse blago. V kolikor se želite temu izogniti je potrebno oddati dve ločeni naročili.

3.6. DOSTAVA IN PAKIRANJE:

Stroške dostave si lahko ogledate glede na območje dostave na povezavah: Stroški dostave - Slovenija, Stroški dostave - Evropska Unija , Stroški dostave - Svet, ki se nahajajo v nogi spletne strani (vse pod strani so del pogojev poslovanja).

Točen strošek dostave za storitve iz cenika je izračunan pred oddajo naročila. Izjema so naročila z možnostjo plačila ob dostavi, kjer PS obračuna storitev za plačilo UPN naloga po svojem trenutno veljavnem ceniku. Z oddajo naročila stranka dokončno sprejema stroške dostave brez možnosti kasnejše pritožbe. Za točnost navedbe podatkov potrebnih za dostavo od oddaji naročila je v celoti odgovoren kupec. V primeru navedbe netočnih podatkov, ki bodo vodili do izgube pošiljke ali vročitve pošiljke napačnemu prejemniku je odgovornost pošiljatelja in izvajalca poštnih storitev v celoti izključena. Odgovornost pošiljatelja za presežen rok dostave je v celoti izključena in je izključno na strani ponudnika poštnih storitev.
Cene dostave se lahko spremenijo brez predhodne najave in so informativnega značaja. Točen znesek se obračuna pred oddajo naročila naročila. V primeru potrditve (oddaje naročila) sprejemate stroške dostave.
a. NAČIN DOSTAVE:

Pošiljke dostavljamo znotraj Slovenije preko Pošte Slovenije in mednarodno preko Pošte Slovenije in UPS-a in DHL-a .

b. PAKIRANJE:
Stroški pakiranja niso vključeni v ceno dostave.
Za naročila blaga do skupne vrednosti 15,00 EUR zaračunamo 1,00 EUR z vključenim 22% DDV.
Vsako prvo pošiljanje blaga v naročilu nad 15,00 EUR pakiramo s 100% popustom, kar znese 0,00 EUR.
V primeru ponovnega pošiljanja po krivdi stranke se ponovno pakiranje zaračuna 1,00 EUR, neglede na vrednost naročila.
Za pakiranje uporabljamo izključno novo embalažo.
V primeru izgubljene, izropane, uničene ali poškodovane pošiljke je za izplačilo odškodnine odgovorna izključno dostavna služba. Vsa odškodninska odgovornost ponudnika (pošiljatelja) je v celoti izključena. Pošta Slovenije, UPS in DHL poslujejo v skladu s svojimi pogoji poslovanja, podrobnosti so objavljene na spletni strani posameznega ponudnika: Pošta Slovenije (https://www.posta.si), UPS (https://si.ups.com/si/en/Home.page?) in DHL (https://www.dhl.si/sl.html)
 
c. PREVZEM POŠILJKE:
Stranka se z oddajo naročila zavezuje, da bo pred podpisom prevzemne dokumentacije vizualno preverila pošiljko, da le ta ni poškodovana, ne kaže znakov izropanja, da teža paketa ne odstopa od teže navedene na poštni nalepki in da varnostne nalepke niso poškodovane.
Stranka je dolžna v primeru odstopanj iz prejšnjega odstavka to takoj reklamirati kurirju in zavrniti prevzem pošiljke PRED podpisom prevzemne dokumentacije, ponudnika pa o zapletu nemudoma obvestiti. V primeru prevzema poškodovane ali sumljive pošiljke, stranka prevzema vso odgovornost za manko ali poškodovanje vsebine v pošiljki.
V primeru izbire neregistrirane oblike dostave, ali oblike ki ni zavarovana za celotno vrednost naročila, stranka prevzema vso materialno odgovornost v primeru izgube, poškodovanja, izropanja, uničenja ali drugih nepredvidenih dogodkov v povezavi s pošiljko! Odgovornost pošiljatelja in izvajalca poštnih storitev je v celoti izključena.
Pošiljko je stranka dolžna prevzeti v roku določenem s strani izvajalca poštnih storitev.
  • po predplačilu na bančni račun ali preko sistema PayPal:

Za pošiljke plačane po predračunu je to 14 dni od datuma prvega neuspešnega poizkusa fizične vročitve. V kolikor kupec odposlanih naročenih artiklov ne prevzame v prej omenjenem roku bodo po preteku čakalnega roka na pošti (14 dni ) vrnjeni ponudniku.

V primeru ne prevzema se to NE šteje kot odstop od pogodbe ali kod vračilo artiklov. Pogodba je še vedno veljavno sklenjena. Gre za enostransko neizpolnjevanje pogojev sklenjenih ob oddaji naročila s strani stranke.

Stranka je v primeru ne prevzema ali navedbe napačnih podatkov za dostavo dolžna plačati stroške ponovnega pakiranja, ponovnega pošiljanja obračunanega po ceniku (masa pošiljke se zaradi dodatne embalaže lahko poviša, zaradi česar se obračuna višja tarifa za pošiljanje) in morebitne stroške za vračilo ne prevzete pošiljke ponudniku.

V kolikor stranka ne poravna svojih obveznosti za ponovno pošiljanje, prične ponudnik po preteku treh delavnih dni obračunavati ležarino v višini 1% vrednosti pošiljke/dan dokler stranka ne poravna svojih obveznosti.

Pred ponovnim pošiljanjem je stranka dolžna poravnati vse svoje obveznosti nastale do dne ponovnega pošiljanja.

Takoj ko znesek ležarine preseže vrednost kupnine lahko ponudnik prosto razpolaga z blagom v pošiljki, stranka pa se odpoveduje vsem lastninskim pravicam nad blagom v pošiljki.

Stroški napačne navedbe naslovnikovih podatkov bremenijo stranko. V tem primeru ne prevzamemo nobene materialne odgovornosti za izgubljeno ali napačno vročitev pošiljke. Vsa odškodninska odgovornost ponudnika (pošiljatelja) je v tem primeru v celoti izključena.

  • S plačilom ob dostavi:

Za pošiljke poslane s plačilom ob dostavi je rok vračila ob ne prevzemu skrajšan na 8 dni od datuma prvega neuspešnega poizkusa fizične vročitve. V kolikor kupec odposlanih naročenih artiklov ne prevzame v prej omenjenem roku bodo po preteku čakalnega roka na pošti (8 dni ) vrnjeni ponudniku.

Stroški napačne navedbe naslovnikovih podatkov bremenijo stranko.

V primeru ne prevzema se to NE šteje kot odstop od pogodbe ali kod vračilo artiklov. Pogodba je še vedno veljavno sklenjena. Gre za enostransko neizpolnjevanje pogojev sklenjenih ob oddaji naročila s strani stranke.

V tem primeru se stranka zavezuje k plačilu manipulativnih stroškov v višini 10 % naročila oziroma najmanj 30,00 EUR (z vključenim 22% DDV).

Poleg tega se stranka zavezuje k plačilu stroškov pakiranja, stroškov poštnine od ponudnika do stranke, stroškov vračila od stranke do ponudnika povišanih za 22% DDV. Stroški iz tega odstavka niso del manipulativnih stroškov in se prištejejo manipulativnim stroškom iz prejšnjega odstavka.

V primeru neplačila pogodbene kazni in stroškov iz prejšnjega odstavka v roku zapadlosti na računu se pričnejo stranki obračunavati zakonite zamudne obresti (v znesek zamudnih obresti ni vključen v 22% DDV).

Stranka nosi vse stroške povezane z morebitno izterjavo zneska iz prejšnjih odstavkov.

Po vračilu neuspešno vročenega blaga ponudniku lahko ponudnik z njim prosto razpolaga.

3.7. PRAVICA DO ODSTOPA OD PRODAJE IN NAKUPA, VRAČILO BLAGA

a. Pravica ponudnika do odstopa

Ponudnik ni kakor koli zavezan sprejeti (akceptirati) naročila za nakup, in lahko od njega odstopi brez navedbe razloga pred potrditvijo naročila.

Kasneje ima ponudnik možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe.

To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Če ponudnik ne more izpolniti svoje obveznosti pri pogodbah sklenjenih na daljavo v skladu s prvim odstavkom 43.e člena ZVPot v roku 30 dni od sklenitve pogodbe, v kolikor se ponudnik in stranka ne dogovorita drugače, lahko z enostransko izjavo odstopi od pogodbe ter o tem takoj obvesti kupca in mu vrne vsa opravljena plačila v nominalnem znesku brez obresti, razen če stranka vztraja pri realizaciji pogodbe.

V primeru navedenega odstopa od pogodbe se šteje kot da pogodba ni bila sklenjena in pogodba preneha, ko je poslana izjava o odstopu.

b. Pravica stranke do odstopa za blago na zalogi

Stranka lahko do oddaje zavezujočega naročila artikle prosto dodaja ali umika iz nakupovalne košarice. Z oddajo zavezujočega naročila se artikli v ponudbi rezervirajo, cena se fiksira. Pogodba med ponudnikom in stranko je s tem sklenjena. Stranka lahko za artikle na zalogi sporazumno prekliče ali spremeni naročilo v roku treh ur po oddaji naročila, brez kakršnih koli pogodbenih kazni. To stori pisno preko elektronske pošte, a le če naročilo še ni bilo plačano ali odposlano.

Kasneje za artikle, ki so v celoti ali delno iz zlata(Au), srebra(Ag), platine(Pt) ali paladija(Pd), odstop od pogodbe v smislu 43. člena ZVPot ni več mogoč. Cena blaga je namreč odvisna od nihanja borzne cene plemenitih kovin, nad čimer ponudnik nima vpliva (5. odstavek 43. č člena ZVPot).

c. Pravica stranke do odstopa za blago dobavljeno po naročilu

Stranka se lahko pred oddajo zavezujočega naročila prosto odloča o artiklih za katere želi ponudbo. V primeru da se stranka odloči za nakup, se stranki izda pisno potrdilo v obliki predračuna (lahko tudi v elektronski obliki), kar se smatra za oddajo zavezujočega naročila s strani stranke. Pogodba med ponudnikom in stranko je s tem sklenjena.

Pri blagu dobavljenem po izrecnem naročilu stranke, ki je v celoti ali delno iz zlata (Au), srebra (Ag), platine (Pt) ali paladija (Pd), odstop od pogodbe v smislu 43. člena ZVPot ni več mogoč. Cena blaga je namreč odvisna od nihanja nihanj na finančnih trgih, nad čimer ponudnik nima vpliva skladno s 1. točko 5. odstavek 43. č člena ZVPot.

Pri blagu dobavljenem po izrecnem naročilu stranke, ki ni v redni ponudbi oziroma ni na zalogi v želeni količini (dobava blaga po naročilu),  enostranski odstop od pogodbe s strani stranke v smislu 43. člena ZVPot ni več mogoč skladno s 2. točko 5. odstavka 43. č člena ZVPot.

d. Postopek za vračilo blaga
Stranka lahko vrne izdelek v štirinajstih (14) dneh od dneva prejema naročila (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) skladno s 43. člena ZVPot, v kolikor artikli ne izpolnjujejo pogojev iz člena 3.7.e.

1. Stranka stopi v kontakt s ponudnikom preko elektronske pošte info@numi.si ali preko telefona 040 589 031 in napove vračilo artiklov.

2. Ponudnik stranki posreduje obrazec za vračilo artiklov.

3. Stranka pravilno izpolnjen obrazec za vračilo artiklov, original ali kopijo računa ter nepoškodovano blago v nespremenjeni količini vrne ponudniku najkasneje v štirinajstih (14) dneh od prejema na naslov:

NUMIKLIK, ŠMUC ALOJZ s.p.
Bezenškova ulica 33
SI - 1000 Ljubljana
Slovenija

Za pravočasen odstop se šteje, če je pošiljka oddana na pošto v roku 14 dni od prevzema (datum na pošiljki).

4. Kupec plača neposredne stroške vračila, v primeru da ni pisno dogovorjeno drugače. Paketov z odkupnino ne sprejemamo.

5. Ponudnik bo po prejemu artikle pregledal, izpolnil reklamacijski zapisnik in v primeru izpolnjevanja vseh pogojev za vračilo kupnino vrnil stranki na TRR ne kasneje kot v 5 delavnih dneh od prejema vrnjenega blaga.

6. V primeru, da stranka vrne blago in to ne izpolnjuje vseh pogojev za vračilo (poškodovana hermetična folija, zmanjšana količina), je stranka dolžna poravnati morebitne manipulativne stroške v višini 15,00 EUR (z vključenim 22% DDV), stroške ponovnega pakiranja in ponovnega pošiljanja obračunanega po ceniku (masa pošiljke se zaradi dodatne embalaže lahko poviša, zaradi česar se obračuna višja tarifa za pošiljanje)

V kolikor stranka ne poravna svojih obveznosti za ponovno pošiljanje, prične ponudnik po preteku treh delavnih dni obračunavati ležarino v višini 1% vrednosti/dan, dokler stranka ne poravna svojih obveznosti.

Pred ponovnim pošiljanjem je stranka dolžna poravnati vse svoje obveznosti nastale do dne ponovnega pošiljanja.

Takoj ko znesek ležarine preseže vrednost kupnine lahko ponudnik prosto razpolaga z blagom v pošiljki, stranka pa se odpoveduje vsem pravicam nad blagom v pošiljki.

e. Stranka ne more vrniti kupljenih artiklov:
  • ko je artikel poškodovan po krivdi kupca ali je hermetična folija, ki skrbi za njegovo brezhibnost poškodovana.

Obrazložitev: vsi kovanci so pakirani v prosojno folijo, ki omogoča vizualni pregled artikla in obenem skrbi da stranka ne more posegati v stanje blaga. Z odprtjem ali poškodovanjem prej navedene folije stranka izgubi pravico do vračila blaga.

  • ko stranka prostovoljno izbere možnost pakiranja, ki lahko vpliva na zaščito kovanca med transportom izgubi možnost vračila blaga.

Obrazložitev: Ponudnik omogoča individualni nakup nekaterih kovancev prvotno pakiranih v večje embalaže (tube, rolice,...) brez zaščitne kapsule, ki je že brezplačno vključena v ceno artikla. Ob izbiri možnosti brez zaščitne kapsule se kovanci zapakirajo brez zaščitne embalaže priporočene s strani ponudnika, s tem pa se nekoliko zniža tudi nakupna cena. Zaradi tega lahko med transportom na kovancu nastanejo mehanske poškodbe ali vizualne napake (mlečni madeži, oksidacija,...)

  • ko je artikel delno ali v celoti iz zlata(Au), srebra(Ag), platine(Pt) ali paladija(Pd), saj je cena blaga v tem primeru odvisna od nihanj na finančnih trgih, nad čimer ponudnik nima vpliva.
  • če je izdelek narejen po navodilih kupca in prilagojen njegovim potrebam oz. posebej naročen za kupca (dobavljen po izrecnem naročilu).
  • če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost ne glede na njeno pravno organizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, ne veljajo določila zakona o varstvu potrošnikov o sklepanju pogodb na daljavo.
  • Če je bilo blago prodano kot blago v komisijski prodaji, saj v tem primeru ponudnik ni prodajalec temveč le vezni člen med dejsnkim prodajalcem in kupcem.
  • Če je bilo blago prodano kot blago z napako (opis pri artiklu vsebuje natančen opis napake).
Ker kupujete kovanec, reklamacija na zaščitno embalažo ni mogoča, razen ko zaščitno embalažo kupite ločeno od kovanca (je navedena na računu ločeno od kovanca in pri tem cena ni enaka 0,00 EUR). Stranka se tako odpoveduje reklamacijam na zaščitne kapsule, ovitke, škatlice in ostalo embalažo, v katero je lahko pakiran kovanec, saj ta skrbi za zaščito kovanca pred morebitnimi poškodbami, in se v primeru da ni posebej zaračunana obravnava kot darilo ponudnika stranki
f. Stvarna napaka:

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki (čl. 37a ZVPot), ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Prodajalca se mora, zaradi morebitnega dokazovanja obveščanja, obvestiti pisno.

Prodajalec mora v roku 8 dni izpolniti potrošnikov zahtevek, če napaka ni sporna. Če je napaka sporna, mora v enakem roku pisno odgovoriti ter podati obrazložitev s katero se lahko razbremeni svoje odgovornosti.

Prodajalec blaga (ali izvajalec storitve) se lahko razbremeni odgovornosti za stvarno napako (oz. nepravilno opravljeno storitev), če dokaže, da je vzrok za napako okoliščina, ki je ni mogel preprečiti, odpraviti ali se ji izogniti zaradi ravnanja tretjih oseb ali potrošnika.

4. ODKUP
V tej točki so vpisani pogoji in postopki s katerimi ponudnik vrši storitev odkupa blaga od fizičnih oseb. Ponudnik ni kakorkoli zavezan sprejeti (akceptirati) odkupa v primeru suma pranja denarja, dvomov v strankino izpolnitev, stvarnih napak, dvomljivosti izvora, porekla, ipd..
4.1. Blago odkupujemo le od polnoletnih oseb (18 let +) z osebnim dokumentom, ki izkazuje njihovo istovetnost.
4.2. Odkupujemo le kovance od oseb, katerim je izvor vsakega predmeta v celoti poznan, in so njegov edini zakoniti lastnik in posestnik
4.3. NE odkupujemo kovancev pridobljenih s protipravnimi ali kaznivimi dejanji.
4.4. V primeru pošiljanja po pošti stranka pošilja kovance na lastno odgovornost. Svetujemo zavarovano obliko pošiljanja skladno s pogoji poslovanja izvajalca poštnih storitev. Stroški pošiljanja do ponudnika bremenijo stranko.
4.5. V primeru pošiljanja po pošti predmetom prodaje podvrženim nihanju borzne vrednosti kovine, se odkupna cena fiksira ob prevzemu izdelkov.
4.6. V primeru pošiljanja po pošti bo prevzem poškodovanih ali neprimerno zapakiranih pošiljk ponudnik zavrnil že pred prevzemom. Vsaka odgovornost ponudnika je v tem primeru v celoti izključena, morebitno materialno oškodovanje mora stranka uveljavljati neposredno od izvajalca poštne storitve.
4.7. Odkupna cena blaga, ki je predmet odkupa, se določi glede na stanje, kakovost, redkost, sestavo in maso. Na oblikovanje odkupne cene vplivajo tudi trenutne razmere na tržišču.
4.8. Pogodbena cena je odkupna cena, ki jo doseže ponudnik v dogovoru s stranko.
4.9. Kupec pred dokončno sklenitvijo pogodbe oz. izplačilom kupnine preveri pristnost, ohranjenost in druge lastnosti blaga.
4.10. Če ponudnik ugotovi, da blago ustreza vsem kriterijem za odkup, stranki izplača kupnino v gotovini (v okviru ZPPDFT-1) oziroma z nakazilom na njegov transakcijski račun v dogovorjenem roku po prevzemu blaga. Za dogovorjeni rok se štejejo delavni dnevi.
4.11. V kolikor blago ni v skladu z odkupnim dogovorom lahko ponudnik odkup zavrne. V tem primeru je ponudnik dolžan vrniti stranki vse artikle v nezmanjšani količini z zavarovano obliko pošiljke (zavarovano za enako vrednosti, kot jo je navedla stranka na pošiljki poslani ponudniku) na naslov stranke naveden v pogodbi o odkupu.
4.12. V odkup sprejmemo le blago po naši presoji. Vsak odkup lahko ponudnik brez navedbe razloga zavrne.
4.13. Pridržujemo si pravico, da kadar koli prenehamo z odkupovanjem blaga.
4.14. Vsak odkup je s trenutkom izplačila oziroma nakazila na transakcijski račun stranke dokončna. Po izplačilu kupnine lahko kupec z artikli prosto razpolaga. Enostranski odstop od pogodbe po izplačilu ni več mogoč!
5. KOMUNIKACIJA
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
6. VAROVANJE OTROK
Ponudnik ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom ali uradnim organom za zaščito svojih interesov. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
 
7. ARHIVIRANJE POGODB

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je za nedoločen čas shranjena pri ponudniku oz. na ustrezno varovanem oddaljenem strežniku, do katerega ima dostop ponudnik. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe s pisno zahtevo po elektronski pošti na naslov info@numi.si .

8. REKLAMNA ELEKTRONSKA SPOROČILA

Reklamna sporočila:

  • morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden
  • različne akcije, promocije, tržne tehnike in udeleženci v njih morajo jasno označeni
  • spoštujemo željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil.
9. PRITOŽBE

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

Ponudnik ima vzpostavljen sistem obravnavanja morebitnih pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav stranka lahko poveže po elektronski ali klasični pošti ali telefonsko. Pritožbo lahko stranka odda na elektronski poštni naslov: info@numi.si ali po običajni pošti na naslov ponudnika. Stranka se v primeru težav lahko po pomoč obrne na telefonsko številko: 040 589 031.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Za te splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in stranko velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava. Vse spore rešujemo v celoti izključno slovenskem jeziku.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

V primeru spora, ki je kakorkoli v zvezi s pogodbo ali razmerjem med ponudnikom in stranko, je za odločanje alternativno pristojno stvarno sodišče v Ljubljani.

10. IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj (https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL).

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
11. IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh in z vso skrbnostjo trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh.

Ponudnik ne odgovarja za morebitne viruse, ki bi se k uporabnikom preselili s te spletne strani, zato uporabnikom priporoča da svojo programsko opremo ustrezno zavarujejo pred virusi pred morebitnim prenosom s te spletne strani.

Pridržujemo si pravico, da uporabnike napotimo na druge strani svetovnega spleta in ne prevzemamo nikakršne odgovornosti za njihovo vsebino.

Noben artikel v spletni trgovini ni igrača. Da bi se izognili nevarnosti zadušitve, hranite majhne artikle in dele artiklov izven dosega otroških rok.
12. AVTORSKE PRAVICE

Vse vsebine, ki so objavljene na spletni strani www.numizmatika.si ali na katerem koli drugem nosilcu vsebin ponudnika, so neodvisno od načina dostopa do vsebin zaščitene in se smejo uporabljati zgolj v obsegu in na način, kot ju določa zakonodaja, ki ureja varstvo avtorskih pravic, ter v skladu s pogoji in pravili uporabe, kot so opredeljeni v nadaljevanju.

Vsa vsebina strani www.numizmatika.si je avtorsko pravno zaščitena kot individualna stvaritev oziroma kot podatkovna zbirka. Varstvo zajema podatke, multimedijske vsebine, besedila, programsko opremo ter HTML, CSS in ostalo kodo.

Imetnik avtorskih pravic je ponudnik (Numiklik, Šmuc Alojz s.p.).

Organizirano zbiranje kakor tudi objavljanje varovanih vsebin brez soglasja lastnika ni dovoljeno.

Zahtevki v zvezi z avtorskimi pravicami se rešujejo v skladu z zakonom, ki ureja avtorsko in sorodne pravice.

Za pridobitev soglasja in za seznanitev s pogoji uporabe nam pišite na naslov: info@numi.si .

13. OPREDELITVE

Naslednji izrazi imajo naslednji pomen v pogojih uporabe poslovanja:

Kovanec :

Izraz "kovanec" pomeni oblikovan kos kovine z znano maso in čistostjo, ki ga izda suverena vlada.

Numizmatični kovanec:

Izraz "numizmatični kovanec" pomeni kovanec, katerega cena je bolj odvisna od njegove redkosti, posebne tehnike kovanja, stanja kovanca, datumov in oznak kovnice, posebnega pakiranja, kot od same vrednosti kovine v njem.

Naložbeni kovanec:

Izraz "naložbeni kovanec" pomeni izraz, ki se uporablja za opisovanje zlatih, srebrnih, platinastih ali paladijevih kovancev, ki sledijo cenam na svetovni borzi.

Cena:

Vrednost blaga in storitev v trenutku prodaje, izražena v EUR.

Stranka:

Je interesent ali kupec, ki je v odnosu s ponudnikom. Obišče ponudnikovo spletno mesto, s ponudnikom stopi v stik, pri ponudniku odda naročilo za opravljanje določene storitve ali mu ponudnik proda tržno blago.

DDV:

Davek na dodano vrednost.

Naročilo:

Izraz »naročilo« pomeni, potrjen nakup ali prodajo trgovini, ne glede na to, ali je bilo to naročilo posredovana prek spletne strani, telefonsko, osebno ali kako drugače.

Artikel:

Izraz "artikel" predstavlja trgovski predmet (blago), ki je predmet prodaje ali odkupa.

Blago

Blago je trgovski predmet (en ali več artiklov), ki so predmet prodaje ali odkupa.

Delovni dan :

Izraz "delovni dan" pomeni dan, ki ni sobota, nedelja ali praznik na področju Republike Slovenije.

Uporabnik +:

Je stranka z naslovom v Republiki Sloveniji, ki ima ustvarjen uporabniški račun, je pri nas uspešno opravili vsaj en nakup, je prevzel vse pošiljke in je vsa plačila opravili v pogodbenem roku.

14. OBVESTILO O OBVEZNOSTI IZDAJE RAČUNA IN OBVEZNOSTI KUPCA DA PREVZAME RAČUN

Z oddajo naročila in sprejemom pogojev poslovanja potrjujete seznanitev z obvestilom o obveznosti izdaje računa in obveznosti kupca, da prevzame račun.

1. September 2018

 

Ta spletna stran za svoje delovanje uporablja piškotke, ki vam omogočajo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. V kolikor nadaljujete z uporabo spletne strani, se strinjate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih si lahko preberete v zavihku zasebnost in piškotki.