Pogosto zastavljena vprašanja (FAQ)

Kako lahko plačam?

Artikle lahko plačate po predračunu, katerega prejmete na mail naslov, po potrjenem nakupu ali preko sistema PayPal. Pri plačilu preko sistema PayPal se stroški plačilnega sistema (PayPal fees)  zaračunajo kupcu.

Pozor! Naročene artikle odpošljemo šele po prejetem plačilu.

 

Stroški pošiljanja?

Stroške poštnine izberete sami, glede na izbrane artikle in glede na to kakšno pošiljko želite (navadno, hitro,...).

 

Prevzem pošiljke.

V kolikor ste ob dostavi paketa odsotni, Vam bo kurir dostavne službe Pošte Slovenije pustil pisno obvestilo. Neprevzeto pošiljko lahko prevzamete na najbližji izpostavi pošte, oziroma na naslovu, ki bo naveden na obvestilu. Podjetje Pošta Slovenije pošiljk ne dostavlja ob sobotah, nedeljah in praznikih.

 

Se je potrebno za nakup registrirati?

Za nakup registracija ni obvezna. V kolikor želite nakup opraviti kot neregistriran uporabnik, izbrane izdelke dodajte  v košarico.  V rubriki  » Možnosti nakupa« izberite » Na blagajno kot gost« in sledite navodilom.

Pozor!  Vaši podatki bodo uporabljeni le za dostavo naročenih artiklov. Prosimo navedite točne in popolne podatke!

Če želite svoj naslov tudi na računu,  označite to pri vsakem naročilu posebej v rubriki "komentar k naročilu" ali izberite obliko naročnika: "Podjetje")

 

Kako izpolniti UPN obrazec?

 

                -   PODATKE JE POTREBNO PRILAGODITI PODATKOM V PREJETEM PREDRAČUNU

                -   PODATKI SO ENAKI V VSAKEM PLAČILNEM NALOGU

 

Registracija novega uporabnika:

Za nakup v spletni trgovini NUMIKLIK registracija ni potrebna, a olajša uporabo in izvajanje naročil.

Za registracijo v zgornjem desnem kotu spletne strani izberete ikono »USTVARITE RAČUN«.

Izpolnite registracijski obrazec. Podatki označeni z zvezdico »*«  so obvezni (prosimo navedite točne podatke, saj bomo omenjene podatke potrebovali za pošiljanje naročeneg blaga).

Ko vnesete vse potrebne podatke kliknite »naprej«.

Na vaš e-mail naslov boste prejeli potrditveni e-mail. Tako je vaš uporabniški račun ustvarjen.

Pričnete z uporabo spletne trgovine NUMIKLIK.

Skrbno shranite geslo in e-mail naslov s katerim ste se registrirali, saj ju boste potrebovali za ponovno prijavo v spletni trgovini NUMIKLIK.  Tako boste  tudi preprečili  nepooblaščen dostop do vašega računa. Sum morebitne zlorabe računa nam nemudoma sporočite na spletni naslov: info@numiklik.com.

 

Kje je fizična trgovina?

Fizične trgovine nimamo. Artikle lahko naročite preko spletne trgovine.

 

Osebni prevzem?

Osebni prevzem ni mogoč.

 

Iščete artikel, ki ga ni v redni ponudbi spletne trgovine?

Sporočite nam vaše želje in potrudili se bomo za vas.

 

 

Niste dobili odgovora na svoje vprašanje? Pošljite nam ga na mail info@numiklik.com in v najkrajšem možnem času Vam bomo odgovorili.