Pogoji uporabe in poslovanja

Splošne pogoje poslovanja in uporabe spletne trgovine na domeni www.numizmatika.si, njenih pod domenah in z jo povezanimi domenami so določeni v tem besedilu.

Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete pogoje uporabe in poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.numizmatika.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

S spletno trgovino "www.numizmatika.si" (v nadaljevanju "trgovina") upravlja NUMIKLIK, Alojz Šmuc s.p. (v nadaljevanju "ponudnik").

Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh spletne trgovine in pričnejo veljati s trenutkom vstopa. Pridržujemo si pravico do spremembe kateregakoli dela splošnih pogojev, brez predhodne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.

Kljub prizadevanju za pravilnost in popolnost objavljenih gradiva povezanega s prodajnimi artikli, so napake možne. V zvezi s tem ne prevzemamo nobene materialne in odškodninske odgovornosti.

Fotografije prodajnega artikla se lahko razlikujejo od dejanskega izgleda artikla.

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in priznava splošne pogoje uporabe in poslovanja, in izrazi njihovo celotno razumevanje in strinjanje.

S potrditvijo naročila kupec potrjuje seznanjenost s pogoji uporabe in poslovanja, in jih v celotni sprejema.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje):

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (elektronska pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumnem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene. Razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza.
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

 

Podatki o ponudniku:

· NUMIKLIK, ALOJZ ŠMUC s.p., Bezenškova ulica 33, 1000 Ljubljana, Slovenija

· Davčna številka: SI86733834

· Zavezanec za DDV: Da

· Matična številka: 6328563000

· Vrsta lastnine: zasebna lastnina

· Podjetje je registrirano pri AJPES, izpostava Ljubljana.

· Zaporedna številka vpisa: 316-02-02000-2013/2

 

Kontaktni podatki:

· Telefon - prodaja: 040 589 031 (+38640589031)

· Telefon - odkup: 040 589 031 (+38640589031)

· Naslov elektronske pošte - prodaja: info@numiklik.com

· Naslov elektronske pošte- odkup: odkup@numiklik.com

 

Podatki o bančnem računu:

· TRR: 0510 0801 3632 760, ABANKA d.d. 
IBAN: SI56 0510 0801 3632 760
BIC/SWIFT : A8ANSI2X

Paypal elektronski naslov:

· paypal@numiklik.com (izključno za plačila kupnine)

 

1. Registracija uporabnika:

Za nakup v trgovini registracija ni obvezna, a olajša vnovična naročila in prinaša določene ugodnosti. Ob oddaji naročila kupec posreduje svoje ime in priimek, naslov, telefonsko številko in naslov elektronske pošte. Podatki se uporabijo zgolj za realizacijo naročila.

Registracija v trgovini je brezplačna, kupec lahko ob vsakem naročilu z določitvijo svojega osebnega gesla registrira svoj uporabniški račun.

Ko se uporabnik registrira navede ob registraciji E-poštni naslov in geslo, s katerim se lahko kasneje prijavi in tako dostopa do lastnega internega področja v spletni trgovini. Geslo je znano samo uporabniku.

Podatke potrebne za prijavo v spletno trgovino je potrebno skrbno varovati. O morebitni izgubi ali sumu zlorabe nas nemudoma obvestite po elektronski pošti na naslov: info@numiklik.com.

2. Slikovni material:

Pri večini artiklov lahko v opisu pod rubriko " Dejanska fotografija?" preverite ali je na voljo dejanski slikovni material kovanca naprodaj, ali je ta slikovni material le simboličen.

Poskrbljeno je, da serijske številke povezane s kovancem niso vidne.

Ker so kovanci fotografirani v zaščitnih kapsulah, so lahko na fotografijah prisotni svetlobni odboji in napake, ki so prisotne zgolj na zaščitni kapsuli. Prizadevamo si za najboljšo kakovost slikovnih informacij. Kljub temu lahko pride do odstopanj med fotografijo in dejanskim izgledom artikla.

3. Cene:

  • Vse cene so izražene v EUR (Evrih).
  • Cene veljajo v trenutku potrditve naročila (potrditve nakupa).
  • Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila in pogoji poslovanja trgovine.
  • Cene lahko zagotovimo le za dobavo blaga na zalogi. Za dobavo blaga po izrecnem naročilu stranke, se ena določi individualno pred oddajo naročila. Cena za tako dobavljeno blago lahko odstopa od trenutnih cen za enako blago v trgovini, ki je na zalogi.

V primeru, da se cena artikla med obdelavo naročila spremeni, bo prodajalec kupca o tem obvestil. Prodajalec bo skušal v obojestransko zadovoljstvo zagotoviti kupcu ugodno ceno oziroma ponuditi ustrezno rešitev.

Cene vsebujejo DDV, v kolikor ni navedeno drugače. Pri nekaterih artiklih je DDV obračunan po posebni obdavčitvi.


V ceno artikla ni vključen strošek pakiranja, dostave, strošek plačilnega prometa, strošek plačila po povzetju, stroški dokumentacije potrebne za izvoz iz EU ter uvozne takse in cerinske dajatve.

4. Plačilo:

Plačilo kupljenega blaga je v trgovini mogoče:

  • po predračunu:
    Pri izbiri plačila po preračunu boste naročeno blago plačali z univerzalnim plačilnim nalogom (UPN). Plačilo lahko izvedete v vaši spletni banki (Abanet, Klik, Bank@Net, ...), ali osebno na kateri koli banki ali pošti v Sloveniji ali EU. Plačilo je potrebno izvesti preden so artikli odposlani oz. prevzeti. Vse potrebne podatke za plačilo po predračunu vam bomo ob potrditvi naročila poslali na vaš elektronski naslov.
  • s Paypal –om:
    Pri plačevanju preko sistema PayPal boste preusmerjeni na spletno stran za plačevanje PayPal, kjer sledite korakom nakupa ter zaključite plačilo. Provizija za plačilo s sistemom PayPal znaša 5% vrednosti nakupa. Provizija se zaračuna tudi na poštnino in ostale stroške. Plačevanje preko sistema PayPal velja za zelo varnega. Transakcijo lahko opravite tudi preko plačilnih kartic Visa, Mastercard, American Express. Plačilni sistem PayPal deluje v angleškem jeziku.
  • z gotovino (po povzetju)
    Ta možnost je na voljo zgolj za "uporabnike +" z dostavo na naslove znotraj Republike Slovenije. Naročeno blago plačate z gotovino, ob dostavi na vaš naslov ali na naslov, ki ste ga navedli ob naročilu. Pri izbiri plačila po povzetju vam bo Pošta Slovenije ob dostavi poleg osnovne storitve zaračunala tudi provizijo za plačilo plačilnega naloga . Znesek provizije je odvisen od označenega zneska, in sicer: do 98,00 EUR znaša provizija 1,05 EUR nad 98,00 EUR do 501,00 EUR znaša provizija 1,07 % od vrednosti, nad 501,00 EUR znaša provizija 5,36 EUR. Cena velja na dan objave pogojev. Provizija je obračunana na podlagi cenika Pošte Slovenije in se lahko spremeni brez predhodne objave.

Rok Plačila:
Rezervacija naročenih artiklov se opravi nemudoma po oddaji naročila. Rok plačila predračuna je dva (2) delovna dneva za artikle na zalogi, in en (1) delovni dan za artikle dobavljene po naročilu. To pomeni da mora biti v tem času transakcija zabeležena na bančnem računu ali na PayPal računu podjetja. Tako dolgo velja tudi rezervacija za naročene artikle. V primeru neplačila se naročilo stornira. Ob tem se rezervacija sprosti. V rok plačila se NE štejejo sobote, nedelje in prazniki.

V kolikor ponudnik prejme plačilo po izteku roka veljavnosti predračuna, prodajalec ni več dolžan zagotavljati artikla po pogojih na predračunu in lahko naročilo prekliče oziroma v dogovoru s kupcem prilagodi. V primeru preklica se kupnina vrne kupcu zmanjšana za strošek vračila kupnine in davek obračunan na strošek vračila kupnine.

5. Dobavni rok:

Artikli na zalogi so ustrezno označeni. Odpošljejo se v enem delovnem dnevu od prejema plačila. Informativni roki prenosa pošiljk so dostopni na spletni strani www.posta.si in www.dhl.si . Za rok prenosa pošiljk je odgovoren ponudnik poštne storitve.

Za artikle dobavljene po naročilu se določi datum dobave ob oddaji naročila. V primeru težav s prenosom pošiljk si pridržujemo rok dobave podaljšati.

6. Dostava:

Pošiljke dostavljamo znotraj Slovenije preko Pošte Slovenije in mednarodno preko Pošte Slovenije in DHL.

Za naročila nižjih vrednosti lahko izberete nezavarovano in neregistrirano obliko pošiljanja. Ker pošiljka te oblike pošiljanja ni zavarovana ali registrirana, kupec ob izbiri prevzame vso materialno odgovornost ob morebitni izgubi ali izropanju pošiljke. Ob tem se vsa odgovornost prodajalca ali ponudnika prenosa pošiljke izloči.

Naročila nad 100,00 EUR pošiljamo po izključno z zavarovano obliko pošiljke.

Stroški pakiranja niso vključeni v ceno dostave in znašajo 1,00 EUR za naročila blaga do 15,00 EUR. Naročila blaga nad 15,00 EUR pakiramo brezplačno.

Kupec je dolžan pošiljko pred prevzemom skrbno pregledati. V primeru poškodovane pošiljke je kupec dolžan to takoj reklamirati in zavrniti prevzem pošiljke. V primeru prevzema poškodovane pošiljke kupec prevzema vso odgovornost za izgubo vsebine pošiljke.

V primeru izgubljene pošiljke je za izplačilo odškodnine odgovorna dostavna služba. Pošta Slovenije in DHL poslujeta v skladu z zakonodajo s področja poštnih storitev, podrobnosti so objavljene na spletni strani Pošte Slovenije: www.posta.si in DHL .

V kolikor ste ob dostavi paketa odsotni, Vam bo kurir dostavne službe Pošte Slovenije pustil pisno obvestilo. Ne prevzeto pošiljko lahko prevzamete na najbližji izpostavi pošte, oziroma na naslovu, ki bo naveden na obvestilu. Podjetje Pošta Slovenije pošiljk ne dostavlja ob sobotah, nedeljah in praznikih.

7. Stroški pošiljanja:

Stroške dostave si lahko ogledate glede na območje dostave na povezavah: za Slovenijo, za EU, za preostali svet (vse povezave so del pogojev poslovanja).

Cene dostave se lahko spremenijo brez predhodne najave in so informativnega značaja. Točen znesek se obračuna ob zaključku oddaje naročila. V primeru potrditve (oddaje naročila) sprejemate stroške dostave.

8. Ne prevzem naročenega blaga:

Naročene artikle je kupec dolžan prevzeti v roku, ki ga določi izvajalec poštnih storitev.

V kolikor kupec odposlanih naročenih artiklov ne prevzame in so po preteku čakalnega roka na pošti (14 dni za pošiljke plačane po predračunu oz. 8 dni za pošiljke poslane z odkupnino) vrnjeni ponudniku, se to NE šteje kot odstop od pogodbe. Slednja je še vedno veljavno sklenjena. Gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru ne prevzema ali navedbe napačnih podatkov za dostavo tako odgovoren za plačilo stroškov dodatnega pošiljanja, stroškov vračila artiklov podjetju,ter pogodbene kazni. Višina pogodbene kazni za ne prevzem naročenih artiklov oziroma prepozno stornirano naročilo znaša najmanj 10% vrednosti naročila oz. najmanj 30,00 EUR. K temu se prištejejo stroški ne prevzema (2x poštnina, stroški pakiranja, stroški embalaže, administrativni stroški). V primeru ko kupec zahteva ponovno pošiljanje naročenega blaga si pridržujemo pravico, da mu zaračunamo stroške vračila, stroške ponovnega pošiljanja ter stroške embalaže. V kolikor odstopi od pogodbe in pošiljke ne prevzame od kupnine odštejemo stroške pogodbene kazni in vse stroške distribucije. Stroški napačne navedbe naslovnikovih podatkov bremenijo kupca. V tem primeru ne prevzamemo nobene materialne odgovornosti za izgubljeno pošiljko.

9. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga:

Prodajalec lahko odstopi od naročila za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti. Kupcu pošlje na elektronski naslov sporočilo, da naročilo NI SPREJETO z razlogom zavrnitve.

Kupec lahko prekliče naročilo do izvedbe plačila predračuna za numizmatične kovance in opremo iz zaloge brez dodatnih stroškov. Pri kovancih iz zlata, srebra, rodija ali platine, kjer se cena oblikuje na podlagi trenutne borzne cene kovine, je oddaja naročila zavezujoča in dokončna. Odstop ali sprememba naročila po oddaji le tega nista več mogoča. Slednje velja tudi v primeru nakupa katereg koli blaga, ki ni na zalogi in je dobavljeno na izrecno zahtevo kupca.

Potrošnik lahko vrne izdelek v štirinajstih (14) dneh od dneva nakupa (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti).

Kupci morajo svojo namero pisno sporočiti na naslov:

NUMIKLIK, ALOJZ ŠMUC s.p.
Bezenškova ulica 33
SI - 1000 Ljubljana
Slovenija

Potrošnik mora nato nepoškodovano blago vrniti podjetju v štirinajstih (14) dneh po nakupu na sedež podjetja:

NUMIKLIK, ALOJZ ŠMUC s.p.
Bezenškova ulica 33
SI - 1000 Ljubljana
Slovenija

Vrnjeno blago je potrebno vrniti s priporočeno pošiljko do nakupne vrednosti vrnjenega blaga 100€, v kolikor nakupna vrednost vrnjenega blaga presega 100€ mora za vračilo uporabiti zavarovano obliko pošiljanja.

Kupec plača neposredne stroške vračila. Če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe ( to je štirinajst (14) dni od prejema blaga) se šteje to za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Paketov z odkupnino ne sprejemamo.

Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani, v nepoškodovani hermetični foliji, ki skrbi za brezhibnost izdelka in v originalni embalaži.

Možnost vračila ne velja, če je potrošnik odprl ali poškodoval zaščitno folijo, ki skrbi za brezhibnost izdelka. Trgovec vrne kupcu celotno kupnino za artikle, brez stroškov pošiljanja in pakiranja, takoj ko je mogoče ali najkasneje v štirinajstih (14) dneh po prejemu vrnjenega blaga.

Vračilu obvezno priložite kopijo računa ali originalni račun, drugače se reklamacija ne upošteva.

V primeru stvarne napake na izdelkih se povrne celotna kupnina.

10. Kupec ne more vrniti kupljenih artiklov:

  • ko je izdelek poškodovan po krivdi kupca ali je hermetična folija, ki skrbi za brezhibnost poškodovana.
  • ko se med nakupom in vračilom artikla spremeni borzna cena kovine za več kot 1 %.
  • ko gre za nakup naložbenih kovancev, katerih cena se določa glede na borzno ceno kovine.
  • če je izdelek narejen po navodilih kupca in prilagojen njegovim potrebam oz. posebej naročen za kupca (dobavljen po naročilu).
  • če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost neglede na njeno pravno organizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, ne veljajo določila zakona o varstvu potrošnikov o sklepanju pogodb na daljavo.

Zaščitne kapsule, ovitki, škatlice in ostala embalaža, v katero je lahko pakiran kovanec ščiti kovanec pred morebitnimi poškodbami. Ob tem lahko poškodbe nastanejo na zaščitni embalaži. Ker kupujete kovanec, reklamacija na zaščitno embalažo ni mogoča, razen ko zaščitno embalažo kupite ločeno od kovanca (je navedena na računu ločeno od kovanca in cena ni enaka 0).

11. Komunikacija:

Trgovec sme stopiti v stik s kupcem preko sredstev komuniciranja na daljavo, če temu drugi izrecno ne nasprotuje.

12. Varnost:

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

13. Varovanje osebnih podatkov:

Spletna trgovina www.numizmatika.si na straneh in podstraneh kjer gre za prenose vseh osebnih podatkov uporabnika uporablja tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij, poslanih z naročili. Tehnologijo SSL podpirajo iskalniki Microsoft IE 5.01+, Netscape Communicator 4.51+, Mozilla Firefox 1.0+, Mozilla Suite 1.0+, AOL 5+, Opera 7+ in Apple Safari 1.0+. Da ste na kanalu SSL, je razvidno v brskalniku. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine, pri registriranih članih in kupcih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.


Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam. Poskrbeti mora za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

14. Arhiviranje pogodb:

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je shranjena pri Numiklik, Alojz Šmuc s.p. .


15. Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden
  • različne akcije, promocije, tržne tehnike in udeleženci v njih morajo jasno označeni
  • spoštujemo željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil

16. Pritožbe:

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže po elektronski pošti ali preko telefona. Kupec lahko odda pritožno pismo preko elektronske pošte na naslov info@numiklik.com ali po običajni pošti na naslov ponudnika. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Vse pritožbe se rešujejo v slovenskem jeziku. Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava. Vse spore rešujemo v celoti slovenskem jeziku.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

17. Izvensodno reševanje potrošniških sporov:

 Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Numiklik, Alojz Šmuc s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

18. Izključitev odgovornosti:

Numiklik, Alojz Šmuc s.p. bo na svojih spletnih straneh z vso skrbnostjo zagotavljal točnost in ažurnost podatkov, vendar ne prevzema nikakršne odgovornosti za škodo nastalo zaradi morebitnih napak in napačne interpretacije informacij s te spletne strani.

Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za morebitne računalniške viruse, ki bi se prenesli na uporabnikov računalnik med uporabo te spletne strani. Uporabnikom priporočamo ustrezno antivirusno zaščito že pred prenosom informacij s te spletne strani.

Numiklik, Alojz Šmuc s.p. in druge pravne ali fizične osebe udeležene pri nastanku in izdelavi, ne odgovarjajo za škodo nastalo zaradi dostopanja, uporabe, napak ali pomanjkljivosti teh spletnih straneh.

Ko uporabnike, zaradi popolnejše informiranosti napotimo na druge spletne strani ne prevzemamo nikakršne odgovornosti za njihovo vsebino ali škodo nastalo pri tem.

Ne prevzemamo odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme nastale zaradi obiska in poslovanja z našo spletno trgovino ali škodo v zvezi z izdelki kupljenimi pri nas.

19. Avtorske pravice:

S to spletno stranjo upravlja Numiklik, Alojz Šmuc s.p. . Z avtorskimi pravicami je zaščitena vsa vsebina spletne trgovine NUMIKLIK, ki se nahaja na naslovu www.numiklik.com in www.numizmatika.si, poddirektorijih, pod-domenah in pripadajočih pod-direktorijih. Brez pisnega dovoljenja lastnika spletne trgovine NUMIKLIK, je prepovedano prodajati, reproducirati, spreminjati, distribuirati ali kakorkoli drugače uporabiti del ali celoto vsebine spletne trgovine NUMIKLIK.

20. Opredelitve:

Naslednji izrazi imajo naslednji pomen v pogojih uporabe poslovanja:

  • Kovanec :
    Izraz "kovanec" pomeni oblikovan kos kovine z znano maso in čistostjo, ki ga izda suverena vlada.
  • Numizmatični kovanec:
    Izraz "numizmatični kovanec" pomeni kovanec, katerega cena je bolj odvisna od njegove redkosti, posebne tehnike kovanja, stanja kovanca, datumov in oznak kovnice, posebnega pakiranja, kot od same vrednosti kovine v njem.
  •  Naložbeni kovanec:
    Izraz "naložbeni kovanec" pomeni izraz, ki se uporablja za opisovanje (1) zlatih, srebrnih, platinastih ali paladijevih kovancev, ki sledijo cenam na svetovni borzi.
  • Naročilo:
    Izraz »naročilo« pomeni, potrjen nakup ali prodajo trgovini, ne glede na to, ali je bilo to naročilo posredovana prek spletne strani, telefonsko, osebno ali kako drugače.
  • Artikel:
    Izraz "artikel" predstavlja trgovski predmet (blago), ki je predmet prodaje.
  • Delovni dan:
    Izraz "delovni dan" pomeni dan, ki ni sobota, nedelja ali praznik na področju Republike Slovenije.

21.  Z oddajo naročila in sprejemom pogojev poslovanja potrjujete seznanitev z obvestilom o obveznosti izdaje računa in obveznosti kupca, da prevzame račun.
Obvestilo o obveznosti izdaje računa in obveznosti kupca, da prevzame račun:


Ljubljana, 20.6.2016