Pogoji uporabe in poslovanja

 

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine NUMIKLIK.

Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje uporabe in poslovanja.  Z uporabo spletne trgovine, izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine NUMIKLIK so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
S spletno trgovino NUMIKLIK (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje NUMIKLIK, Alojz Šmuc s.p. (v nadaljevanju »ponudnik«).
Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh spletne trgovine in pričnejo veljati s trenutkom, ko vstopite vanjo. Pridržujemo si pravico do  sprememb, kateregakoli dela splošnih pogojev, brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.
Čeprav si zelo prizadevamo za pravilnost in popolnost objavljenih podatkov in slikovnega gradiva povezanega s prodajnimi artikli, so napake možne.  V zvezi s tem ne prevzemamo nobene materialne in odškodninske odgovornosti.
 
Fotografije  in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta.
Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in priznava splošne pogoje uporabe in poslovanja,  jih v celoti razume in se z njimi v celoti strinja. S potrditvijo naročila kupec potrjuje seznanjenost  s pogoji uporabe in poslovanja, in jih v celoti sprejema.
 
Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje):
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
  1.  
    identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  2.  
    kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  3.  
    bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  4.  
    dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  5.  
    pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  6.  
    vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza. Vse cene so izražene v EUR (Evrih).
  7.  
    način plačila in dostave
  8.  
    časovno veljavnost ponudbe
  9.  
    pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
     
Podatki o podjetju Numiklik, Alojz Šmuc s.p.:
NUMIKLIK, ALOJZ ŠMUC s.p., Bezenškova ulica 33, 1000 Ljubljana
Davčna številka: SI86733834
Zavezanec za DDV: Da
Matična številka: 6328563000
Vrsta lastnine: zasebna lastnina
Podjetje je registrirano pri AJPES, izpostava Ljubljana.
Zaporedna številka vpisa: 316-02-02000-2013/2
TRR: 0510 0801 3632 760, ABANKA d.d. 
IBAN: SI56 0510 0801 3632 760 
BIC/SWIFT : A8ANSI2X 
Telefon 1: 040 589 031 (+38640589031)
Telefon 2: 040 589 031 (+38640589031)
Mail naslov: info@numiklik.com
 
Registracija uporabnika:
Registracija  je brezplačna. Ko se uporabnik registrira navede ob registraciji E-poštni naslov in geslo, s katerim se lahko kasneje prijavi in tako dostopa do lastnega internega področja v spletni trgovini NUMIKLIK. Geslo je znano samo uporabniku. Podatke potrebne za prijavo v spletno trgovino je potrebno skrbno varovati. O morebitni izgubi ali sumu zlorabe  nas nemudoma obvestie na mail: info@numiklik.si.
 
Slikovni material:
Pri vsakem artiklu lahko v rubriki "Fotografija dejanskega kovanca" preverite ali je na voljo fotografija kovanca, ki se dejansko prodaja, ali zgolj simbolična fotografija. Poskrbljeno je, da serijske številke povezane s kovancem niso vidne. Ker so kovanci fotografirani v zaščitnih kapsulah so lahko na fotografijah prisotni svetlobni odboji in napake, ki so prisotne zgolj na zaščitni kapsuli. Prizadevamo si za najboljšo kakovost slikovnih informacij vendar se fotografija in dejanski izgled artikla lahko razlikujeta.
 
Cene:
Vse cene so izražene v EUR (Evrih).
Cene veljajo v trenutku potrditve naročila (potrditev nakupa).
Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila in pogoji poslovanja spletne trgovine NUMIKLIK.
V primeru, da se cena artikla med obdelavo naročila spremeni, bo prodajalec kupca o tem obvestil. Prodajalec bo skušal v obojestransko zadovoljstvo zagotoviti kupcu ugodno ceno oziroma ponuditi ustrezno rešitev.

Cene vsebujejo DDV, v kolikor ni navedeno drugače.

V ceno artikla ni vključen strošek pakiranja, dostave, strošek plačilnega prometa PayPal (4,9%) in strošek plačila po povzetju.
 
Plačilo:
Plačilo kupljenega blaga je v spletni trgovini NUMIKLIK mogoče po predračunu (nakazilo na TRR) in preko Paypala. Rezervacija naročenih artiklov se opravi nemudoma po izvedenem nakupu.  Rok plačila predračuna je dva (2) dni, tako dolgo velja tudi rezervacija za naročene artikle. V primeru neplačila se naročilo po treh delovnih dneh od poslanega naročila stornira in rezervacija sprosti. V rok plačila se NE štejejo dnevi praznikov in vikendov. V kolikor ponudnik prejme plačilo po izteku roka veljavnosti predračuna in ni potrdila o podaljšanju veljavnosti in plačilu predračuna, prodajalec ni več dolžan zagotavljati artikla, če je bil ta medtem zaradi sprostitve rezervacije prodan. Pri plačilu preko sistema Paypala se stroški (PayPal fees) zaračunajo kupcu v višini 4,9 % od celotne vrednosti nakupa (tudi na poštnino).
 
Dobavni rok:
Artikli na zalogi so ustrezno označeni. Za ostale artikle se lahko o dobavi dogovorimo.
 
Dostava:
Pošiljke dostavljamo znotraj Slovenije preko Pošte Slovenije in mednarodno preko Pošte Slovenije in DHL. Za naročila do vrednosti do 10 € lahko izberete nezavarovano in neregistrirano obliko pošiljanja. Ker pošiljka te oblike pošiljanja ni zavarovana ali registrirana, kupec ob izbiri prevzame vso odgovornost ob morebitni izgubi. Za naročila z dostavo znotraj Slovenije do skupne vrednosti 100€ lahko izbirate registriran način dostave. Naročila nad 100€ pošiljamo z zavarovano obliko pošiljke. Stroški pakiranja niso vključeni v ceno dostave in znašajo 1,00 EUR za naročila blaga do 15,00 EUR. Naročila blaga nad 15,00 EUR pakiramo brezplačno. Kupec je dolžan pošiljko pred prevzemom skrbno pregledati. V primeru poškodovane pošiljke je kupec dolžan to takoj reklamirati in zavrniti prevzem pošiljke. V primeru prevzema poškodovane pošiljke kupec prevzema vso odgovornost za izgubo vsebine pošiljke. V primeru izgubljene pošiljke je odgovorna dostavna služba. Pošta Slovenije in DHL poslujeta v skladu z zakonodajo s področja poštnih storitev, podrobnosti so objavljene na spletni strani Pošte Slovenije: www.posta.si in DHL .
 
V kolikor ste ob dostavi paketa odsotni, Vam bo kurir dostavne službe Pošte Slovenije pustil pisno obvestilo. Neprevzeto pošiljko lahko prevzamete na najbližji izpostavi pošte, oziroma na naslovu, ki bo naveden na obvestilu. Podjetje Pošta Slovenije pošiljk ne dostavlja ob sobotah, nedeljah in praznikih.
 
Stroški pošiljanja:
Stroške dostave si lahko ogledate glede na območje dostave na povezavah: za Slovenijo, za EU, za preostali svet (vse povezave so del pogojev poslovanja). Cene dostave se lahko spremenijo brez predhodne najave in so informativneg značaja.
 
Neprevzem naročenega blaga:
Naročene artikle je kupec dolžan prevzeti v roku, ki ga določi izvajalec poštnih storitev. V kolikor kupec odposlanih naročenih artiklov ne prevzame in so po preteku čakalnega roka na pošti (14 dni) vrnjeni ponudniku, se to NE šteje kot odstop od pogodbe. Slednja je še vedno veljavno sklenjena. Gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov dodatnega pošiljanja, stroškov vračila artiklov podjetju, ter pogodbene kazni. Višina pogodbene kazni za neprevzem naročenih artiklov oziroma prepozno stornirano naročilo znaša najmanj 10% vrednosti naročila oz. najmanj 30€. K temu se prištejejo stroški neprevzema (2x poštnina, stroški pakiranja, stroški embalaže, administrativni stroški). V primeru ko kupec zahteva ponovno pošiljanje naročenega blaga si pridržujemo pravico, da mu zaračunamo stroške vračila, stroške ponovnega pošiljanja ter stroške embalaže. V kolikor odstopi od pogodbe in pošiljke ne prevzame od kupnine odštejemo stroške pogodbene kazni in vse stroške distribucije. Stroški napačne navedbe naslovnikovih podatkov bremenijo kupca. V tem primeru ne prevzamemo nobene materialne odgovornosti za izgubljeno pošiljko.
 
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga:
Prodajalec lahko odstopi od naročila za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti. Kupcu pošlje na elektronski naslov sporočilo, da naročilo NI SPREJETO z razlogom zavrnitve.
Kupec lahko prekliče naročilo do plačila predračuna za numizmatične kovance brez dodatnih stroškov. Pri naložbenih zlatnikih in srebrnikih, katerih cena se oblikuje na podlagi trenutne borzne cene kovine po potrditvi naročila ni več možen odstop od pogodbe.
V kolikor je izdelek plačan in še ni odposlan je dolžan kriti morebitne stroške nastale do preklica (pakiranje). V kolikor je paket odposlan veljajo določila za neprevzem naročenega blaga.
Potrošnik lahko vrne izdelek v štirinajstih (14) dneh od dneva nakupa.
Kupci, ki so nakup opravili kot neregistrirani uporabniki spletne trgovine Numiklik morajo svojo namero pisno sporočiti na naslov: 
NUMIKLIK, ALOJZ ŠMUC s.p.
Bezenškova ulica 33
1000 Ljubljana
SI - Slovenija
Registrerani uporabniki spletne trgovine Numiklik lahko svojo namero posredujejo preko nadzorne plošče svojega uporabniškega računa (zgodovina naročil -> izberite naročilo katerega želite vrniti -> izberite ).
Potrošnik mora nato nepoškodovano blago vrniti podjetju v štirinajstih (14) dneh po nakupu na sedež podjetja:
NUMIKLIK, ALOJZ ŠMUC s.p.
Bezenškova ulica 33
1000 Ljubljana
SI - Slovenija
Vrnjeno blago je potrebno vrniti s priporočeno pošiljko do nakupne vrednosti vrnjenega blaga 500€, v kolikor nakupna vrednost vrnjenega blaga presega 500€ mora za vračilo uporabiti zavarovano obliko pošiljanja. Kupec plača neposredne stroške vračila. Če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe ( to je štirinajst (14) dni od prejema blaga) se šteje to za sporočilo o odstopu od pogodbe. Paketov z odkupnino ne sprejemamo. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani, v nepoškodovani hermetični foliji , ki skrbi za brezhibnost izdelka in v originalni embalaži. Možnost vračila ne velja, če je potrošnik odprl ali poškodoval zaščitno folijo, ki skrbi za brezhibnost izdelka. Trgovec vrne kupcu celotno kupnino za artikle, brez stroškov pošiljanja in pakiranja, takoj ko je mogoče ali najkasneje v štirinajstih (14) dneh po prejemu vrnjenega blaga. Vračilu obvezno priložite kopijo računa ali originalni račun, drugače se reklamacija ne upošteva. V primeru stvarne napake na izdelkih se povrne celotna kupnina.
 
Kupec ne more vrniti kupljenih artiklov:
- ko je izdelek poškodovan po krivdi kupca ali je hermetična folija, ki skrbi za brezhibnost poškodovana. 
- ko se med nakupom in vračilom artikla spremeni borzna cena kovine za več kot 3 %.           
- ko gre za nakup naložbenih kovancev, katerih vrednost se dnevno prilagaja spremembam borznih cen kovine.                                                                                                                      
Zaščitne kapsule, ovitki, škatljice in ostala embalaža, v katero je lahko pakiran kovanec ščiti kovanec pred morebitnimi poškodbami. Ob tem lahko poškodbe nastanejo na zaščitni embalaži. Ker kupujete kovanec, reklamacija na zaščitno embalažo ni mogoča razen v primerih ko za zaščitno embalažo kupite ločeno od kovanca (je navedena na računu ločeno od kovanca).
 
Komunikacija:
Trgovec sme stopiti v stik s kupcem preko sredstev komuniciranja na daljavo le, če temu drugi izrecno ne nasprotuje.
 
Varnost:
Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
 
Varovanje osebnih podatkov:
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam. Poskrbeti mora za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
 
Arhiviranje pogodb:
Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je shranjena pri Numiklik, Alojz Šmuc s.p..

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
* jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
* pošiljatelj mora biti jasno razviden
* različne akcije, promocije, tržne tehnike in udeleženci v njih morajo jasno označeni
* spoštujemo željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil
 
Pritožbe:
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže po elektronski pošti ali preko telefona. Kupec lahko odda pritožno prismo preko elektronske pošte na naslov info@numiklik.si ali po običajni pošti na naslov ponudnika. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Vse pritožbe se rešujejo v slovenskem jeziku. Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
 
Izključitev odgovornosti:
Numiklik, Alojz Šmuc s.p. bo na svojih spletnih straneh z vso skrbnostjo zagotavljal točnost in ažurnost podatkov, vendar ne prevzema nikakršne odgovornosti za škodo nastalo zaradi morebitnih napak in napačne interpretacije informacij s te spletne strani.
Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za morebitne računalniške viruse, ki bi se prenesli na uporabnikov računalnik med uporabo te spletne strani. Uporabnikom priporočamo ustrezno antivirusno zaščito že pred prenosom informacij s te spletne strani.
Numiklik, Alojz Šmuc s.p. in druge pravne ali fizične osebe udeležene  pri nastanku in izdelavi, ne odgovarjajo za škodo nastalo zaradi dostopanja, uporabe, napak ali pomanjkljivosti  teh spletnih straneh.
Ko uporabnike, zaradi popolnejše informiranosti napotimo na druge spletne strani ne prevzemamo nikakršne odgovornosti za njihovo vsebino ali škodo nastalo pri tem.
Ne prevzemamo odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme nastale zaradi obiska in poslovanja z našo spletno trgovino ali škodo v zvezi z izdelki kupljenimi pri nas.
 
Avtorske pravice:
S to spletno stranjo upravlja Numiklik, Alojz Šmuc s.p.. Z avtorskimi pravicami je zaščitena vsa vsebina spletne trgovine NUMIKLIK, ki se nahaja na naslovu www.numiklik.com in www.numizmatika.si,  poddirektorijih, poddomenah in pripadajočih poddirektorijih. Brez pisnega dovoljenja lastnika spletne trgovine NUMIKLIK, je prepovedano prodajati vsebine s spletne trgovine, reproducirati, spreminjati, distributirati ali kakorkoli drugače uporabiti del ali celoto spletne trgovine NUMIKLIK.

Obvestilo o obveznosti izdaje računa in obveznosti kupca, da prevzame račun:

Z oddajo naročila in sprejemom pogojev poslovanja potrjujete seznanitev z obvestilom o obveznosti izdaje računa in obveznosti kupca, da prevzame račun.

 

 

Ljubljana, 23.9.2016